Monday, October 11, 2010

~kapsul wajib di waktu pg dan malam...

...ada jugak kapsul wajib..huhu...nak jaga kesihatan..bg chat..bleh buat keja dan ibadat dengan sempurna insya ALLAH..semestinya dengan produk HPA..nak cita cket pasal kapsul nii...

MEGA 3
Produk ini khusus menggunakan Ikan Tenggiri Biru dari Lautan Artik ini mempunyai kadar DHA yang tinggi jika dibandingkan dengan ikan-ikan laut yang lain. Keunggulan produk ini :

1. Mengandungi kadar mineral yang tinggi

2. Mengandungi protin yang berkualiti

3. Lebih mudah diserap oleh badan

4. Amat sesuai dijadikan amalan oleh ibu mengandung untuk kecerdasan minda bayi yang dikandung

5. Sesuai mulai bayi hingga dewasa untuk pemakanan kesihatan

6. Mengatasi masalah kardiovaskular

Komposisi (60 Kapsul per botol) :

1. Scomber scombrus

2.Mallotus villosus

3. Clupea harengus

4. Engraulis ringens

~ok...bila kita makan ikan...kena da psangannya...so kapsul rossle menjadi pilhan..penah dengar tak asam paya..pagilan orang tua2 dulu..yer..rossle di buat kapsul..tengok ckit citer pasal rossle..

ROSSELE KAPSUL
Produk yang menggunakan herba Hibiscus Sabdariffa merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan Vitamin C yang tinggi. Roselle Kapsul amat berkhasiat untuk segenap lapisan umur khususnya untuk proses penjagaan kesihatan dan sebagai pencegah dari sebarang jangkitan kuman atau virus yang menyerang tubuh manusia.

Khasiat herba Roselle :

1. Anti Penuaan. Roselle mempunyai Vitamin C yang tinggi dan berserat akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik.

2. Pencegahan Penyakit Kardiovaskular. Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di dunia dan dianggap sebagai ’silent killer’.

3. Pencegah Kanser. Vitamin C dan serat yang tinggi yang terdapat dalam Roselle mampu untuk bertindak sebagai anti oksidan dan sebagai anti kanser.

4. Demam Panas/Selesema. Roselle amat baik untuk mereka yang sering menghadapi masalah selesema dan sebagai pemakanan kesihatan yang utama kepada mereka yang menghadapi masalah demam panas.

5. Resdung (alergi) dan Lelah (asma). Pengambilan Coscinium Plus dan Roselle adalah dua gabungan yang terbaik kepada permasalahan begini.

6. Stress / Sukar tidur. Bagi mereka yang menghadapi masalah stress dicadangkan mengambil Roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masalah dengkur semasa tidur.

7. Masalah lain. Amat baik untuk mereka yang menghadapi luka luar dan dalam, kecederaan, mengatasi masalah penyakit kulit, penenang dan sebagainya.

nilah kapsul yang saya amalkan setiap hari..bgus..alhamdullillah..setiap penyakit ada ubatnya..jd cegahlah sebelum terlambat..hehe..jd sapa2 yang nak tau serba ckit tentang bnyak lagi produk HPA layari laman web ni.. http://hpaproduct2u.blogspot.com/
insyaALLAH..dengan sumber alam yang ALLAh jadikan ni kita ambil sebagai manfaat sebaiknya..tiada bahan kimia ;)

No comments: